Чому потрібно доводити до кінця роботу з корекції мовлення?

 


Бувають випадки, коли батьки з тих чи інших причин не доводять до кінця корекційну роботу з розвитку мовлення, зупиняються на певному етапі. Пояснюють, що дитина вже почала розмовляти, успіхи  в мовленні  помітні всім, тому треба завершувати роботу. Я раджу не поспішати з оцінкою.   Причиною може бути велика зайнятість на роботі батьків і у них нема часу продовжувати корекційний процес.

  На початку навчання я пояснюю батькам, що корекційна робота - це тривалий процес, який вимагає систематичного підходу. У кожної дитини свої порушення, тому тривалість корекційного процесу може бути різною. Успіху можна досягти, якщо систематично займатися (2-3 рази на тиждень).

   Припинення роботи може призвести до того, що досягнуті результати будуть нестійкими, а проблеми з мовленням повернуться. Закріплення навичок потребує часу та повторення. Доведення роботи до кінця гарантує, що всі цілі будуть досягнуті, корекційні навички покращені, що позитивно вплине на самооцінку дитини.

  Треба пам'ятати, що початок корекційної роботи потребує певних ресурсів (час, гроші, зусилля). Доведення її до кінця забезпечує ефективне використання цих ресурсів та досягнення максимального результату.

   Таким чином, доведення до кінця корекційної роботи з розвитку мовлення є не просто бажаним, а й необхідним кроком для досягнення стійких позитивних результатів у мовленні дитини та покращує якість її життя.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Чому потрібно вчасно проводити з дитиною корекційну роботу з розвитку?

Використання ігрових технік та методик у логопедичній роботі: важливі аспекти гри

Дихальні вправи: роль в розвитку мовлення дитини